تماس با ما

  

شماره دفتر مرکزي:

02166918784

 

 

آخرین اخبار

مزيت هاي آموزش مجازي نسبت به آموزش حضوريomgامروزه با پيشرفت روز افزون تکنولوژي و دسترسي حداکثر جامعه به تجهيزات رايانه اي شاهد گسترش مقوله اي به نام آموزش مجازي يا آموزش الکترونيکي و توليد محتواي الکترونيکي هستيم. آموزش مجازي که مجموعه وسيعي از نرم افزارهاي کاربردي و روشهاي آموزشي شامل آموزش مبتني بر رايانه، کلاسهاي درس مجازي ، آموزش مبتني بر وب وغيره است، نقطه عطف همگرايي آموزش و اينترنت شناخته مي شود.
آموزش آنلاين (مجازي) چيست؟omgتکنولوژي هاي مدرن و جديد، کم کم جايگاهشان را در زندگي انسان امروز پيدا کرده اند. دنياي امروز ديگر بدون استفاده از اين وسايل مدرن مانند گوشي هاي تلفن همراه، رايانه ها و اينترنت، ممکن نيست. همه چيز به سمت مکانيزه و هوشمندتر شدن حرکت مي کند و کم کم براي هر نياز و مشکلي، يک محصول تکنولوژيک خلق شده است. اينترنت و فضاي مجازي هم در اين پيشرفت روز افزون بي تاثير نيستند. تاثيري که باعث شده است که کاربران زيادي براي جستجوي کسب و کارهاي مختلف، خريد کردن، برقراري ارتباط، کسب دانش و يادگيري از اينترنت استفاده کنند.
آموزش آنلاين چه تفاوتي با آموزش مجازي دارد؟omgيکي از سوالاتي که اين روزها ذهن بسياري از دانش آموزان را درگير کرده است اين است که چه تفاوتي بين آموزش مجازي و آموزش آنلاين وجود دارد؟ اصلا کدام يک از اين دو شيوه بهتر است؟ ما در اين مقاله سعي داريم تا بخش عمده‌ي اين تفاوت‌ها را به شما معرفي کنيم و در مورد اين دو روش توضيحاتي را ارايه دهيم. اگر اين سوال گوشه‌اي از ذهن شما را نيز درگير کرده است با ما همراه باشيد تا پاسخ آن را دريافت کنيد.
دلايل اهميت آموزش الکترونيکيomgاهميت و ضرورت آموزش مجازي را مي‌توان از جهات مختلف مورد بررسي قرار داد. در نگاه اول مي‌توان به اين نکته اشاره کرد که عصر کنوني بدون شک عصر ديجيتال و اينترنت بوده و شما ناگزير هستيد که با جهاني که در آن زندگي مي‌کنيد، همراه و همگام شويد. در کنار اين موارد به صورت تخصصي‌تر مي‌توان به موارد زير به عنوان دلايل مهم استفاده از آموزش الکترونيکي اشاره کرد.
درباره ما

در واقع سامانه يادگيري الکترونيکي، يادگيري و آموزش را به طور خودکار و به طور مستمر پيگيري مي‌کند و تعامل و ارتباط بين مدرس  و 

دوره های جدید

ثبت نام